Üstteki Üye Camdan Düşüyor Olsa Ne Yapardınız ?

Üstteki Üye Camdan Düşüyor Olsa Ne Yapardınız ?
345
29K

LeyL

Kullanıcı
Katılım
27 Ağu 2016
Mesajlar
393
Tepkime puanı
24
Puanları
18
Cinsiyet
Erkek
Üstteki Üye Camdan Düşüyor Olsa Ne Yapardınız ?
 

Minikçe

HanımZade
Katılım
11 May 2017
Mesajlar
9,662
Tepkime puanı
11,973
Puanları
113
Konum
..
Cinsiyet
Kadın
düşsün yere.gelmemek neymiş görsün :)
 

Yuxexes

Kullanıcı
Katılım
23 Tem 2017
Mesajlar
440
Tepkime puanı
266
Puanları
63
Cinsiyet
Erkek
Kendilerini Tanimiyorum ama Sonucta İnsan bir El Veriri Tutmaya Calisirim .))
 

Minikçe

HanımZade
Katılım
11 May 2017
Mesajlar
9,662
Tepkime puanı
11,973
Puanları
113
Konum
..
Cinsiyet
Kadın
tutarım tabi
 

miSsy

HanımZade
Katılım
19 Ağu 2017
Mesajlar
1,101
Tepkime puanı
326
Puanları
0
Cinsiyet
Kadın
Tutmaya çalışırım ama o anda muhteşem bi çığlık atıcam kesin :)
 

Minikçe

HanımZade
Katılım
11 May 2017
Mesajlar
9,662
Tepkime puanı
11,973
Puanları
113
Konum
..
Cinsiyet
Kadın
tutarım.kızzzzzzzzzzzz ne işin vardı camdaaaaaaaaaaaa diye diye :hhhz:
 

miSsy

HanımZade
Katılım
19 Ağu 2017
Mesajlar
1,101
Tepkime puanı
326
Puanları
0
Cinsiyet
Kadın
Gerçekten benim camda ne işim varrrrrrr :D Tut beni bak valla atarım kendimi Minikçe !!!
Bende tutarım bendeeee :)
 

Yuxexes

Kullanıcı
Katılım
23 Tem 2017
Mesajlar
440
Tepkime puanı
266
Puanları
63
Cinsiyet
Erkek
Belki Camlari Siliyordu Zaar Ne Yapsin Ev İsi Bitmez .dd
 

miSsy

HanımZade
Katılım
19 Ağu 2017
Mesajlar
1,101
Tepkime puanı
326
Puanları
0
Cinsiyet
Kadın
üstteki üyeyi camda görsem düşmesine yardımcı olurdum :D:D
Ee insanlık ölmedi :p
 

miSsy

HanımZade
Katılım
19 Ağu 2017
Mesajlar
1,101
Tepkime puanı
326
Puanları
0
Cinsiyet
Kadın
Seyrederim Bakim Nasıl Düşüyor :p
 

Radioactive

Kullanıcı
Katılım
15 Haz 2017
Mesajlar
1,512
Tepkime puanı
1,581
Puanları
113
Cinsiyet
Erkek
Vicdansızlığa bakar mısın. O zaman bende tam penceremin önünden geçerken sırtına vururum daha da hızlansın ivmelensin diye. :p
 

miSsy

HanımZade
Katılım
19 Ağu 2017
Mesajlar
1,101
Tepkime puanı
326
Puanları
0
Cinsiyet
Kadın
Bu çok acımasızcaa !! Tamam atlasın kötüye bişey olmaz nasılsa :D
 

Radioactive

Kullanıcı
Katılım
15 Haz 2017
Mesajlar
1,512
Tepkime puanı
1,581
Puanları
113
Cinsiyet
Erkek
Hayret birşey. Üstteki üye camdan düşerken el sallarım bende madem. :D
 

Radioactive

Kullanıcı
Katılım
15 Haz 2017
Mesajlar
1,512
Tepkime puanı
1,581
Puanları
113
Cinsiyet
Erkek
Ardından el sallarım. Dönerse benim, dönmezse zaten benim değildir. :hhhz:
 

Radioactive

Kullanıcı
Katılım
15 Haz 2017
Mesajlar
1,512
Tepkime puanı
1,581
Puanları
113
Cinsiyet
Erkek
Kovboyların atları yakalamak için kullandığı halattan fırlatırdım. Tutarsam ne ala. Hep yapmak istemişimdir. :D
 

Konuyu görüntüleyenler

23,111Konular
102,701Mesajlar
1,983Kullanıcılar
NikallSon üye
Üst