Topic'de Rumuz Değişkeni Ekleme

  • Konbuyu başlatan Eqe
  • Başlangıç tarihi
E

Eqe

Guest
Klasör: Unreal3.2*/scr/modules/
Dosya: <m_join.c>

BULUN
:
Kod:
if (chptr->topic)
{
sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_TOPIC),
me.name, sptr->name, chptr->chname, chptr->topic);
sendto_one(sptr,
rpl_str(RPL_TOPICWHOTIME), me.name,
sptr->name, chptr->chname, chptr->topic_nick,
chptr->topic_time);
}

DEGISTIRIN:

Kod:
if (chptr->topic)
{
char xtopic[500];
char xtopic1[305];

char harf[3];
char harf1[2] = " ";
sprintf(xtopic1, "%s", chptr->topic);
if (
strstr(xtopic1, "$")) {
int i, x;
x=strlen(chptr->topic);
i=0;
for (
i=0; i<x;i++) {
if (
i==0)
strcpy( xtopic, harf1 );
if (
xtopic1[i] == (char)36) {
strcat( xtopic, sptr->name );
} else {
sprintf(harf, "%c", xtopic1[i]);
strcat( xtopic, harf );
}

}

sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_TOPIC),
me.name, sptr->name, chptr->chname, xtopic);
}
else {
sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_TOPIC),
me.name, sptr->name, chptr->chname, chptr->topic);
}
sendto_one(sptr,
rpl_str(RPL_TOPICWHOTIME), me.name,
sptr->name, chptr->chname, chptr->topic_nick,
chptr->topic_time);
}

* make ve ./unreal rehash komutlarını uygulamanız halinde işleminiz gerçekleşmiş olacak, böylece TOPIC-e $ karakterini eklediğiniz herhangi bir kanala girdiğinizde kullanmış olduğunuz Rumuz, şeklinde görünecektir.

 
Üst
Alt