Dijital tüketici davranışlarını inceleyen Adba Analytics, Şubat 2020’de Türkiye’de sektörlere göre en çok konuşulan markaları belirledi. Listelerde Webtekno da yer aldı.
Artık dijital bir dönüşümün gerçekleştiğini herkes kabul ediyor. Büyük işletmeler yeni medyayı kullanarak iletişim kanallarını geliştiriyor. Geçmişte olacağını düşünmediğimiz reklam kampanyaları geliştiriliyor.
Günümüzde küçük işletmelerin bile “sosyal medyada yürüyecek” bir şeyler yapmaya çalıştığını görüyoruz. Adba Analytics, sosyal medyada şubat ayının en çok konuşulan isimlerini, sektörlere ayırarak belirledi.
İstanbul merkezli Adba Analytics, belli kategorilerde geçen ay en çok konuşulan markaları açıkladı. Listeler televizyon, sivil toplum, telekomünikasyon, otomotiv, mobil cep, havayolu, bankacılık, internet site, internet TV sektörlerini ele aldı.
Televizyon sektöründe geçen ayın en çok konuşulanları sırasıyla Kanal D, Atv ve Star TV oldu. Sivil toplum alanında ise AFAD, Kızılay ve Lösev başı çekti. Telekomünikasyon sektöründe ise sırasıyla Turkcell, Türk Telekom ve Vodafone’dan bahsedildi.