İçeriğinizin SEO Potansiyelini Artırmak için 5 Temel Araç

EUPHRAT

Mevsim.Org Doğru Adrestesiniz
Yönetici
Katılım
3 Ocak 2017
Mesajlar
1,197
Tepkime puanı
2,691
Puanları
113
İyi kalitede içerik bulmak, sürekli olarak zor bir iştir.
İyi okuyan, görünen ve satan bir şey yaratmalısınız - ama infomercials'ta söyledikleri gibi 'hepsi bu değil' bekleyin. Bir web sayfasının uzun vadedeki başarısının büyük bir kısmı, içeriğin hangi arama sorgularının sıralandığı ve ne kadar süreyle sitenize en iyi trafik akışlarını sağladığınızla ilgilidir.

SEO başka bir düşüncedir - mükemmel SEO yazımı için ihtiyacınız olan dört temel şey şunlardır:
  1. Çok sayıda tıklama çeken konuları seçin
  2. Arama motorunun sizi sıralaması için gereken anahtar kelimeleri keşfedin
  3. Arama motorlarının en iyi uygulamalarına uygun bir içerik yazın
  4. Kitlenizle etkileşime geçerek ve yayınlama sürecinizi geliştirerek organik bağlantılar çekin
Dikkate alınacak çok fazla unsur var - ama neyse ki, her yönüyle yardımcı olacak araçlar var.

Bu yazıda, her biri için bazı go-to uygulamalarımın üzerinden geçeceğim ve yardımcı olacak bazı ek öneriler sunacağım, bu da içerik SEO sürecinizi geliştirmenize yardımcı olacak.

Başlayalım.

1. Google Arama Trendleri
google-trends.png
Tüm içerik oluşturma bir soru ile başlar - 'Ne hakkında yazmalıyım?'
Ve elbette, onu kanatlandırabilirsiniz ve sizin için ilgi çekici, çevrimiçi olarak görmek istediğiniz içerikler oluşturabilirsiniz.

Fakat ne yazık ki, çoğumuz şansa ve / veya kişisel zevke güvenemeyiz. Bilmemiz gereken, nişimizde hangi tür konuların ve mesajların popüler olduğu ve hedef kitlemizle bağlantı kurmamıza yardımcı olacak.

Güvenilir arama verileri için Google'ın kendi verileriyle yanlış gidemezsiniz. Google, dünyanın baskın arama motorudur ve temel olarak işletmenizin yaptığı her şey için ve işleminizin neresinde olursanız olun, Google Arama'da üst sıralarda yer almak trafik kazanmanın önemli bir yoludur.


Google Arama Trendleri ile odak konularınıza olan ilginin zaman içinde nasıl değiştiğini, bunlardan kaynaklanan ilgili sorguları ve hatta hangi coğrafi konumların ilgilendiğiniz konular için “arama merkezleri” olduğunu görebilirsiniz.

Avantajları:
  • Veriler doğrudan Google'dan geliyor
  • Eğilimleri yerel olarak izleyebilirsiniz
  • Bu var ücretsiz
2. Google Anahtar Kelime Planlayıcı
google-keyword-planner.png
Anahtar kelime araştırması, trafiğinizi artırmanın en iyi yollarından biridir - doğru anahtar kelimeleri kullanmak, arama motorlarının ne hakkında yazdığınızı ve seçtiğiniz konuyu ne kadar derin kapladığınızı anlayabilmesini sağlar.

Örneğin, "deri çizme" arama sorgusu için en iyi 10 sayfa sıralamasına sahip bir arama motoru sonuç sayfası olduğunu varsayalım. Görüntülenen sayfaların büyük bir çoğunluğu metin, başlık ve / veya başlık boyunca “bayan deri çizme” serpecektir. Artık arama motoru, "deri çizme" hakkında bir sayfa oluştururken "kadınların" konunun hayati bir parçası olduğunu düşünüyor.

“Deri botlar” için rütbe almak istemenize rağmen, bu alaka düzeyinden bir kısmını elde etmek için “kadınların” da kapsanması gerekecektir.

Belirli bir sorgu için hangi kelime şemsiyesinin sıralanması gerektiğini bilmek - anahtar kelime araştırmasının amacı budur.

İle Anahtar Kelime Planlayıcı önce düşünce değil senin konu için, kapağa eşanlamlılar ve muhtemelen uzantıları, sen muktedir Temel anahtar kelimeler bir demet girmek için ve takım önerileri bir dizi size geri gelecektir.

Anahtar Kelime Planlayıcı, elbette, ilgilendiğiniz anahtar kelimeler için ortalama arama sayısını gösterecektir, ancak bakmanız gereken tek kriter bu değildir.

Anahtar kelimelerin istatistiklerinin zaman içinde nasıl değiştiğini görmek için "Geçmiş" veri sekmesini kullanın ve elbette Google Arama Trendleri'ni kullanarak insanların nerede ve ne kadar yoğun bir şekilde arama yaptığını / aradığını görmek için kullanın.

Avantajları:
  • Yine, veriler doğrudan Google'dan
  • Aynı anda en fazla 10 anahtar kelime araştırabilirsiniz
  • Aldığınız anahtar kelimeleri filtrelemenin birçok yolu vardır
  • TBM / PPC bilgileri
  • Bu var ücretsiz
3. WebSite Denetçisinin İçerik Editörü
website-auditor-content-editor.png
WebSite Denetçisinin (açıklama: bu şirketimin bir aracıdır) İçerik Düzenleyicisi, adından da anlaşılacağı gibi, çevrimiçi içeriğinizi oluşturmak ve düzenlemek için bir araçtır.

SEO özelliklerine sahip bir kelime işlemci uygulamasıdır, bu nedenle elinizde özel SEO ipuçları ve püf noktaları zenginliğine sahipken web sayfaları oluşturup düzenleyebilirsiniz.

Gelecekteki sayfanızı yazarken, araç size dönmeniz için bir sürü SEO uyarısı verecektir - örneğin, hedef anahtar kelimelerinizden (veya genel olarak kelimelerden) çok fazla kullanıyorsanız veya neredeyse yeterli değilse veya belirli bir etiketi veya resim alt metnini doldurmanız gerekir - hemen bileceksiniz.

Ayrıca, sayfanızın genişletilmesi için sürekli bir yol akışı sağlayarak konunuzla ilgili "Kişiler de sorar" kutularına hızlı erişim sağlarken, araç, daha önce kaçırmak istemediğiniz ek anahtar kelimeleri de otomatik olarak önerecektir. fırsatları.

Avantajları:
  • Sayfayı yazarken SEO önerileri
  • En yüksek trafik alan rakiplerin listesi her zaman elinizin altında
  • Sıfırdan yeni bir sayfa oluşturabilir veya mevcut bir sayfayı düzenleyebilirsiniz
  • Bu var ücretsiz
4. Yoast'ın Gerçek Zamanlı İçerik Analizi
yoast-real-time-content-analysis.png

Şansı, dünyadaki Wordpress için en popüler eklenti olduğu ve milyonlarca insanın anında SEO yapmasına yardımcı olduğu göz önüne alındığında, bunu okuyan çoğu insanın Yoast'ı tanımasıdır.

İçerik düzenleyicileri, Gerçek Zamanlı İçerik Analizi , Web Sitesi Denetçisine benzer işlevler sunar, ancak belirli bir Wordpress ona eğilir.

Ayrıca kelime işlemci / SEO denetleyicisi işlevlerini tek bir başlık altında birleştirir - ve tüm Yoast'ın SEO eklentileri gibi web tabanlı bir hizmet olması sayesinde, sayfanızı istediğiniz zaman, istediğiniz yerde düzenleyebilirsiniz.

Avantajları:
  • Yazınızın hemen yanında SEO tavsiyelerinin bir listesi
  • Sayfanızı istediğiniz yere yazabilmeniz için bir bulut hizmeti
  • Bu var ücretsiz
5. Organik İçerik

buffer.png
Hepimizin acıyla farkında olduğumuzdan, içeriğinizin başarısı (SEO başarısı dahil) içerikte durmuyor.

Hem SEO hem de içerik pazarlaması, başarılı olmak için aynı kaygan şeye ihtiyaç duyar - vızıltı. İçerik pazarlamasında ise beğeniler, paylaşımlar ve tıklamalar hakkında konuşurken, arama motorlarının istediği organik geri dönüşler .

Organik olarak ilgi gören geri bağlantılar, sayfalarınızın harika olduğu, insanların bunlardan hoşlandığı ve faydalı bulduğu herhangi bir sıralama algoritması için sağlam bir kanıttır. Bu sayede daha yüksek sıralama şansı önemli ölçüde artar.

Bu değerli organik bağlantıları elde etmek için, içeriğinizle bağlantı kuran kişilere ihtiyacınız var - etkileşime ve hızlı paylaşıma ilham vermelisiniz. Bu, içerik pazarlamasının SEO ile çarpıştığı yerdir.

İçeriğinizin başlangıcını yönetmek için , hem içerik döngünüzün yayınlama sürecini koordine etmek hem de kitlenizle daha yüksek katılım düzeyi için sosyal medya verilerini analiz etmek için Tampon gibi bir araca ihtiyacınız olacak .

Buffer'ın kontrol panelinde, yeni içerik yayınladığınızda tam olarak ne tür bir erişim elde ettiğinizi ve ne tür bir kitlenin yanıt verdiğini görebilirsiniz. Bu tür bir bilgiyle donanmış olarak, içeriğinizin yayılmasını daha kolay bir şekilde geliştirebileceksiniz - ve sonuç olarak, arama motorlarının daha üst sıralarda yer almasını isteyecek alakalı ve kullanışlı bir sayfa olarak konumu.

Avantajları:
  • İçerik stratejinizi tüm sosyal medya platformlarında yönetin
  • Erişiminizi artırmak için analiz özellikleri dahil
  • Ücretsiz deneme sürümü mevcut
Sonuç
İçerik pazarlaması ve SEO aktiviteleri, SEO sıralamalarımızı ve sonuç olarak gördüğümüz trafiği gerçekten yükseltmek için her zaman el ele gitmelidir.

Günümüzde çoğu insan her şeyi bulmak için aramayı kullanır ve arama devlerinin bize sağladığı fırsatı değerlendirmek, başarının anahtarıdır.

 
Üst
Alt